woensdag 29 mei 2013

Boekje met Libelle-patroon

Nee - het gaat hier niet over het nieuwste brei-patroon voor mutsen. 
Ik heb het over onze ecotuinen-brochure die elke bezoeker meekrijgt. 

Die brochure werd dit weekend naar de drukker gebracht.  Nu ja, drukker - een groot woord voor een printshop.  Maar we zijn zijn wel blij met de vlotte en vriendelijke service.  De man herinnerde zich ons zelfs nog van twee jaar geleden - ofwel laten wij (en onze publicatie) indruk achter, ofwel heeft die man een goed geheugen.  Laat ik het maar op het eerste houden ;-)

Maar ere wie ere toekomt.  Het biodivers vrouwke heeft de lay-out verzorgd.  Net als twee jaar geleden trouwens.  Toen haalde ze de mosterd bij een brochuurke die bij de Libelle zat.  Nu heeft ze daar gewoon op verder gebroduurd, en het mag gezegd worden ... zelf al is het soberder dan de vorige editie, het mag er zijn!


Voorbeeld ontwerp

Zaterdag haal ik de brochures af, en en passant haal ik ook het bestelde mooie weer op.
Dat strooi ik dan zaterdagnamiddag langs het parcours uit, terwijl ik met Jongste zoon de wegwijzers voor de fietslus plaats.  Dat kan zich dan tegen zondag helemaal ontvouwen, zodat het een stralende dag wordt!

Ondertussen weet ik al dat de Samentuiniers van Herne in groep de tuinen komen bezoeken - dus de eerste tien bezoekers zijn al geteld!  Moest ik eigenlijk een voorverkoop organiseren? ;-)

2 opmerkingen:

Muggenbeet zei

ik ben wel geïnteresseerd in deze brochure. Kan je hem digitaal (pdf) verkrijgen als je in 't weekend niet kunt komen?

zo ja, muggenbeet@gmail.com

thx very much

De biodiverse tuinier zei

Hallo Ludo - het boekje is onderweg.